fredag 15 maj 2009

En riktigt slapp kväll

Men jag tycker det är riktigt fint med sådana ibland, har bara suttit och lyssnat på musik, sett på lite vänner och ätit (haha, jag har ätit en gång, men jag njöt av det ;p)

Jag är en sådan som inte tycker det är något som helst fel med att bara ta det riktigt lugnt med sig själv en fredagkväll, jag tycker inte att man måste hålla på med en massa saker hela tiden.
Det är hälsosamt att bara stanna motorerna och varva ner imellanåt.

Jag vet inte hur det ska bli med mitt sovande inatt,
är inte trött nu mera men ändå ska jag dra pass kl 11 i morgon direkt så det vore ju bra att vara utvilad. Å andra sidan har jag inte så mycket att göra, men jag ska i alla fall ÄNTLIGEN få träffa Karin igen :) och vi ska senare och se på Lindas konsert med hennes kör i st mårtens kyrka. Det ska bli helt underbart att se dem igen! Alla tjejer jag mötte under luciatiden är verkligen guld värda, Det ska ni veta ! Jag är så grymt otroligt glad att jag träffat er..
<3

Sen får vi se hur kvällen ser ut,
förmodligen helt lugn, kanske se på lite film.
Bland annat mina två favoritfilmer Kill Bill vol 1 & 2!
:)

Hade tänkt kasta in lite musik men det funkar inte,
ochjag är förbannad.
FANS jävla youtube,ok, ska räkna till tio.
Godnatt

1 kommentar:

Ida sa...

ooh, jag gillar din lite mera upplysta bloggsida, och bilden pa dig i toppen, SUVERANT! :D Love love love