onsdag 20 maj 2009

kaos kaos kaos

3 timmar av 10 avklarade,
men det går bra.
Just började datorerna säga upp sig men det ordnade sig,
så nu är det normala takter igen.
Skönt det.
Sedan kom chefen min och påstod att jag ska få löneförhöjning :D yei, det känns ju underbart!
Och vi snackade lite det ena och det andra,
grymt bra att man har en så härlig människa till chef. :)
Jag har nog tur..

Träningen gick helt otroligt bra, på en timme var jag färdig så jag hann även köra lite lätt cardio, vilket kändes bra.
Var nöjd med mig själv när jag fick öka på lite vikter också :D körde flyes i kabel (fan, jag är beroende av den övningen, kan inte sluta med den!) med 60 kg (30+30) och heavy pushdowns 45.. det är väl egentligen inte sådär jättebra,
men JAG är nöjd i alla fall. Och det är väl huvudsaken?
Jag minns när jag inte ens kunde göra en armhävning... :)

oj nu börjar jag bli trött
kanske skulle kasta på lite kaffe.
några timmar kvar, 7.. ;)

Love
Emelie

Inga kommentarer: