fredag 15 maj 2009

Early mornings

Det är skönt att vakna tidigt,
jag har börjat vakna halv åtta ungefär av mig själv.
Jättehärligt!
Låg och läste en stund först, sen steg jagupp i lung och ro.
Nu håller jag på och kikar lite musik till diverse nya pass som ska lagas :)
Ska kasta in en till maskin byke så småningom, höll på hela dagen igår och ändå är det ca 3 maskiner kvar. Förstår inte hur man kan ha såhär mycket kläder?
Jag måste verkligen göra mig av med en del..
Fast den största delen är nästan träningskläder nu också som ska tvättas, så det blir rätt mycket.
Känns lite bättre nu också,
efter träningen och passet igår så mådde jag mycketbättre igen.
Det är verkligen någonting som håller mig på en normal nivå.
Jag önskar alla hade någonting sådant de kunde ta till när livet blir eländligt som gör allting lite lättare att handskas med.
Jag har ju musiken också men det är mest en uttryckningsform av mina känslor, så den kan likväl få mig att må sämre omjag mår dåligt, men på något konstigt vis tar ju negativa känslor fram kreativiteten ännu mera? Det är egentligen inte så bra kanske, men det är väl så. Har det genom de flesta tider verkat som, ja.
När man är sjukt glad verkar också kreativiteten som störst.
Fast förtsås spelar jag gitarr alla dagar nu och sjunger, så. Jag älskar det.

Men jaja, nog pratat om det.
Idag ska jag jobba också, några timmar,
sen eventuellt träna lite själv och på det dra pass.

Ha en bra dag :)
love
Emelie

Inga kommentarer: