fredag 8 maj 2009

TA SIG I KRAGEN

ja, nu var det dags igen.
tammefan!

Jag har som sagt haft lite problem den senaste tiden,
men jag låter tiden avgöra hur jag känner.
Att söka svar, det går inte.
Det finns inga svar.
Men med tiden kommer den rätta känslan..

Träningen har gått bättre nu igen,
det tog tid att komma tillbaka efter valborg men veckan har sett ut såhär;
söndag: ben + en timme spinning
måndag: rygg, axlar + en timme spinning
tisdag: enbart cardio i form av 50 min löpning
onsdag: enbart styrka, mage och biceps
torsdag: vilodag, körde ett pass styrka/spinning på kvällen

och idag:
Bröst och triceps
+ 30 minuter cardio.

Har fått en ny favvoövning,
bröstfly på boll i kabel, så jäkla skön och rolig!
Får grymt bra kontakt och känner verkligen hur det börjar bränna i bröstet.

styrkepasset tog ungefär 45 minuter,
sedan körde jag en blandning av crosstrainer, cyckel och löpband 10 min var.
Det är rätt bra att köra cardio på det sättet så känns tiden lite snabbare, ibland kan det vara lite tradigt att sitta på en cyckel i 30 min. Jag älskar löpbandet men jag behöver få lite variation i det också :)

Nu sitter jag på jobb, har jobbat ganska mycket den här veckan men det är bara roligt,
så får man lite extra pengar och någonting att göra.
Älskar dessutom människorna som tränar här (well, dem som inte kastar sina kort på mig iaf).
Jag älskar verkligen att vara här, bara att vara här. Träna, dra pass, allting.
Fast jag älskar mest att dra pass.. Det är underbart :)
Det blir mera i sommar så KOM då :D

Idag fick jag mat av min S,
så JÄKLA gott! ojoj.
åt dock allt för mycjet, trodde inte jag blev mätt.
Men nu känns det, anamma!

nu ska jag jobba igen :o)
love
Emelie

1 kommentar:

Sampe sa...

i sommar ska jag komma älskling, det lovar jag :D