torsdag 28 maj 2009

ont i hela kroppen

haha jag kan ju varna er, kör aldrig 3 pass flowin på raken!
Fy fan har aldrig varit med om något värre,
gör så otroligt ont precis i varenda liten jäkla muskel imin kropp.
Och jag kan knappt andas så har hållit på och stretchat här på jobbet.

Och ja det blev ju en halvtimmes cardio på det, lite sådär halvhjärtat i alla fall,
mest som sällskap ;) haha.
Men duktigt död var jag och det märktes också inatt,
somnade som en stock med telefonen i handen och vaknade inte fören klockan ringde,
och somnade också då om och vaknade vid 9.
Men well needed sleep kan jag bara berätta.

Jag undrar en sak, om ni känt någonting likande jag ska försöka beskriva, det blir inte lätt.
Men med en person i alla fall,
om ni någonsin känt så att när ni är med den är världen bara helt stilla och ingen annan finns runt, och när ni kysser den personen blir ni helt yra i huvudet och det känns precis som världens värsta(elller kanske snarare BÄSTA) drogrus (riktigt sådär, HÖG hög, svävande, bara flumm, vill skratta, EUFORI), och bara strålar från tårna ända upp i huvudet, och om ni ser personen i ögonen blir helt knäsvag och kunde bara ramla omkull när och hur lätt som helst..
Konstant nervositet och när ni är med personen aldrig någonsin vilja lämna den, saknar den direkt fast den kanske bara är 10 meter bort, vill bara vara NÄRA hela tiden, ta i varandra..
OCHJAGKUNDEHÅLLAPÅHURLÄNGESOMHELST.

????????????????????????????????
Men det är främst den delen i stor text jag undrar över,
egentligen är det så jävla omöjligt att förklara men det verkar fr tillfället som den bästa förklarningen jag kan ge..
SÅ..
tell me? Have you ever felt that way?

Jag är förvirrad,
men fan ändå inte alls.

Peace
Emelie

Inga kommentarer: