måndag 18 maj 2009

Music

Jag har inte lagt ut nåt på väldigt länge, så det börjar vara dags
Fast jag har faktiskt försökt, men youtube ville inte riktigt med mig vid den tiden
Först kommer en asgrym CARDIO-låt,
Dumonde - Never Look Back heter den, egentligen är det en annan remix jag gillar bäst, men den kunde jag tyvärr inte hitta så detta får duga ;)


Sen är det Nickelbacklåt som är helt underbar,
If today was your last day heter den. Och japp, I am in love.


Sen till sist har jag en fin träningslåt,
Akon Ft. Flo Rida - Guarantee. And me like it!


Och vill man höra den bästa versionen på översta låten, och även de andra två så ska man komma på spinningen som jag drar ikväll 18:45 ;)

Love
Emelie

2 kommentarer:

Sussi sa...

saaatans fint stycke, Dumonde - Never look back ! ;)

Laban sa...

Skön musik, speciellt Flo rida & Akon! =) Kolla gärna in min blogg med inspiration till ny och fräsch RnB-HipHop-Reggaeton! Hoppas du inte blir besviken! Peace & <3