fredag 22 maj 2009

föräldrahemmet

japp, nu är jag här och ska sova första natten,
är helt slutkörd och inte direkt lycklig.
Jag trodde det skulle vara enklare men det visade sig att det var riktigt otroligt jobbigt.
Har bara gråtit och känt mig ett med regnet som öst ner från skyn..
Jag vet inte vad jag ska ta mig till med mig själv.

Hoppas på att det är bättre i morgon vilket jag nu också väldigt mycket tror. :)

Men jag kunde inte tro att det skulle vara en såhär stor mental påfrestning..

Ikväll har jag som sagt dragit två pass och det var grymt skönt eftersom jag blir så glad av det! Älskar det otroligt mycket. Flowin och på det spinning. Sedan stressa med saker och hem, katterna är med här också,. allt är nog konstigt och spännande för dem, och jag oroar mig verkligen att dom inte ska vara lyckliga, de är ju mina bäbisar :)
Sen kommer dom nog sakna sin husse otroligt mycket.. Känner mig så elak..
Och nu börjar jag gråta igen..

Nåja,
nu senare har jag sett på Talang med mina föräldrar, försöka få in i huvudet allt som hänt och att jag ska bo här nu. Men det var roligt, skrattade just åt min mor som höll på att trilla ur sängen. haha :) det såg så roligt ut..

Jag är nu glad att jag får skriva av mig nu i alla fall, det behövdes.
För jag vet ju att det här är för det bästa och jag tror verkligen på att det blir som det blir av en orsak..

Och jag är inte helt olycklig heller,
för i morgon är det lördag...

Nej nu ska jag glida omkring lite på facebook haha och se vad som händer där,
sedan sova för ska upp 8 i morgon. 10-11 tiden till avancia och träna + dra pass på det.
Sedan hem och förmodligen in några svängar till stan igen,
det värsta nu är ju att det kommer gå så sjutsingens med bensin.. usch och fy. Pengar på det också. Nåja, det lönar sig säkert ändå.

Och jag bara skriver en massa skit för jag vill inte sluta skriva? vet inte varför. Helt ointressant men det är så bara.. Egentligen har jag massor mera att säga men det går inte riktigt att skriva om allting..

Nej nu
sov gott.
Love
Emelie

2 kommentarer:

Ida sa...

Hoppas det funkar bra för dig att bo hemma nu, och du ska inte alls känna dig elak! Sånt händer liksom, tänk inte på det tycker jag :) Bara ta hand om dig gumman :)

Karin sa...

kissornahar det nog bra :)
nu får dom ju bo nära skogen! :)
vi sesi morgon :)