söndag 3 maj 2009

inte aktiv

nej och dagen har inte varit så braheller,
vill inte direkt skriva om det.
Bara sådär.

Men bättre nu,
såg på en grymt rolig film också,

Yes Man!
haha, sjukt kul!

Idag fick jag dock äntligen träna igen,
ben blev det, och spinning på det.
Tungt och underbart!
kommer sova gott igen nu!
great.

Imorgon är det rygg&axlar,
ska också laga nytt pass till kvällen.
Ska lägga upp det på ett helt annat sätt nu,
testa lite..
yeep.

Vad händer med mig egentligen?
jag har verkligen hamnat i någonform av svacka..
Fast nu är jag inte speciellt nere heller,
utan det är rätt lätt att vara glad.
Men, ja.

Jag sa åt S idag att jag inte kan förklara det jag tänker på,
och det kan jag inte heller.
Det är som världens konstigaste dröm konstant,
den där sorten som man omöjligt kan förklara,
bara lite försöka summera upp..
Fast det blir inte alls samma sak..

Det blir ganska jobbigt i längden.

Nu ska jag gå till sängen och prata lite med S,
sedan sova sig.

Förlåt för att jag är så jävla trist,
vet inte vad jag ska göra åt det:P
kommer nog tillbaka snart..

love
Emelie

Inga kommentarer: