fredag 22 maj 2009

Lazyness

Nu har jag piggnat i ordentligt, vilket känns bra! Äntligen. Det tog sin lilla tid.
var helt död i morse..

det blir ingen spinning i morgon, jag tog bort den.
Men idag hoppas jag på iallafall att det ska bli,
FOLK ÄR SÅ LATA, what's up with that? Bokar man kan man ju åt minståne FÖRSÖKA ta sig hit. Det är inte så svårt.. Men aaaja, alla kan ju inte älska träning lika mycket som en viss fröken Westerlund. Tyvärr får man väl säga ;) Eller janå, det kanske är bra.. Men lite hurtigare kunde nog vissa vara i alla fall. För sin egen skull..

Mmm nu har jag ätit några morötter, höll på att glömma dem när jag käkade lunch men fan heller, orkar inte släpa hem dom igen.
Lunchen bestod av min soyabönsgryta från igår och lite körsbärstomater + frukt och nu mina fina morötter.. Det första när jag kommer hem får nog bli att fixa käk, sen börja stressa med packningen och iväg på pass. Smör smör. Hur ska det gå? Nåh, det fixar sig. Det ordnar sig.
Kommer nog vara sådär redlöst sömnig ikväll bara..

Ah kan inte någon komma och knäcka min rygg lite??? Det skulle verkligen behövas..

Så, inatt sover jag kanske hemma hos mina föräldrar igen för första gången på väldans länge.
Ska se hur det känns, jag hoppas bara jag får trotta in min underbara säng i mitt lilla rum, annars blir jag nog lite ledsen faktiskt. Svårt att sova i en 90 när man är van att breda ut alla lemmar i en 160 cm säng.. Jag kommer ramla ur annars tror jag, haha.
Nä men om inte annat skulle det vara lite mysigare..

Sitter här och funderar på lite musik jag kunde lägga upp..
Jag vet en som jag är helt förälskad i, Chris Brown - Glow in the dark,
i detta fall tycker jag texten också är bra, speciell.

Och allt det här i alla tidningar om honom och Rihanna, jag väljer faktiskt att inte tro på det. Han lagar för bra musik helt enkelt. Och jag gillar hans röst.

Och jaa, förstås.
En sångare jag verkligen älskar är Ronnie Radke, från det mera kända bandet Escape the fate, han hamnade ju dock en sväng bakom fängelsets kalla murar och nu har han ett nytt band som inte så konstigt heter From behind these walls. Här är de med låten Listen Up. Dom är värda att hålla ett eller bägge ögon på tror jag :) Ronnie är en grym sångare..


Nej om man skulle ta sig i kragen igen,
om en timme är det stress hemåt och mot packningen.
Och snart är det imorgon.
hoppas jag iallafall :) tror jag,
för jag är så nervös.

Peace and Love
Emelie

2 kommentarer:

Diana sa...

Hej! En fråga.. Har du och Sampe gått i sär? Min sambo Sebastian jobbar med Sampe på Pitney. Har frågat S, men han vet inget. Jag blev lite förvånad bara eftesom jag läser din blogg emellanåt så lät det som om de vore bra mellan er.

H/Diana

Metalnallen sa...

Jag recenserade precis Escape The Fate´s senaste album!