tisdag 19 maj 2009

tiden är en evighet

Idag har det varit en bra dag,
förstås lite upp och ner men för första gången på mötet,
fick jag kryssa i så hög ruta som 9 (av 10)
annars har det alltid varit mellan 4-6...
:)

några små nedgångar men det var mest bara av ren orolighet.

Idag har jag vilat från träningen, första på 8 dagar.
borde nog egentligen vila i morgon också men jag vet inte,
det känns så långt imellan sen, eller kanske torsdag då?
Imorgon jobbar jag dock 10 timmar.. oioi, vet inte hur jag ska må då..
blir nog så sjukt trött på kvällen..
Är trött idag också fast natten inatt egentligen var den första natten på otroligt länge jag sov mera än 6 timmar..
skulle väl säkert egentligen behövt mera än 8 timmars sömn också.. så..

Jajaaa.
det blir nog bra, haha.
Som man så vackert (och otroligt störande ibland) brukar säga.
Men det stämmer, det stämmer.

Nu ska jag, jag vet inte riktigt faktiskt vad jag ska men,
nåt i alla fall.

Peace
Emelie

1 kommentar:

S sa...

Det va trevligt att vi fick ha en lugn och fin eftermiddag tillsammans.. kanske kommer flera i framtiden, vem vet? :)