tisdag 26 maj 2009

Keso + Sylt

Är absolut en ny favorit! Damn vad gott det är :D
Sitter här på jobbet och äter det nu..

Jag har blivit riktigt dålig på att skriva men det är för att jag inte är vid datorn alls,
bara när jag jobbar.
Förhoppningsvis ska jag ha lite skrivtid någon gång lite senare..

idag har jag också stressat på bara,
men vilodag från träningen. Det behövdes verkligen!
Blir nästan för mycket mellan varven, och imorgon blir det tre pass flowin + cardio på det..
Såå, haha. Vi får se, vi får se.

Annars har jag träffat Karin och Linda en stund idag, det var riktigt roligt :) och ser verkligen fram emot lördagen som ska spenderas först på student-tillställningar och sedan med Linda och efter det ut en sväng, ska bli riktigt riktigt roligt :D Har alltid roligt med den tjejen :) hon är verkligen såååå härlig!!

Egentligen tycker jag att jag har massor att skriva om men det är till och med så mycket att jag inte får ner det.. FÖR mycket jag har att säga helt enkelt.

Men var iallafall hundvakt igår kväll och inatt, han är så söööt :) och så kom S via brorsan och vi kikade på Kill Bill 2 och snackade. Jag älskar ju verkligen Kill Bill-filmerna. De är bara så grymt jävla bra!

Och inatt fick jag till och med sova 8 timmar! plus att jag kommit ihåg alla måltider idag! Underbart, back on track, i alla fall för en dag.. Och i morgon kommer det vara ännu viktigare med maten, eftersom det blir så mycket träning. Såå får väl egentligen försöka ladda upp lite idag också.. MYCKET viktigt!

Nej, jag har nog för mycket att säga helt enkelt.
Hjärnan står stilla..

Love
Emelie

1 kommentar:

S sa...

Man kan aldrig ha för mycket att skriva, låt det komma ut bara.. Det är nått du har lärt mig iaf, att det är bra att skriva det man känner och tycker. Man mår alltid lite bättre av det.