fredag 15 maj 2009

Take me higher

Jag är så glad att jag har träningen alltså, helt otroligt.
Dessutom träffar man alltid en massa sjukt trevliga människor där,
ojoj.

Det är väl annars en del upp och ner men jag får ta allting med tiden bara.
Det ordnar sig.
Jag vet i alla fall denna gång att det faktiskt finns människor där, som bryr sig om mig och vill hjälpa. Ensamheten är den värsta fienden annars.

Körde BEN idag,
gick mycket trögare med benpressen än sist, kanske för att jag körde den mycket senare,
annars tycker jag det är en grymt rolig övning.
80 kg fick jag på idag, så jag vet inte om jag är nöjd,
mina ben är ju inte direkt min bäst tränade del så, jag får väl vara det och vänta på att det blir bättrebara ;)
Sen blev det en del andra övningar så jag väntar på träningsverken i morgon,
eftersom jag också körde ett stenhårt spinningpass på det! ;D

Jag kommer nog träna sönder mig den här perioden, har inte vilat sedan söndagen och det kommer inte bli vila före måndag eller tisdag först, ajabaja.
Men aja, kroppen måste väl tåla lite stryk ibland också,
jag förtjänar inget mindre.


Yezz, nu ska jag fortsätta chilla och lyssna på musik.
Love
Emelie

1 kommentar:

Katja sa...

Nå jag jobbar otroligt mycket för närvarande... Men tjänar ju pengar ;) Men funderar på att sluta i mitten på juli ;D då får det vara nog med pengar!! haha! Måste ju ta det lugnt också innan skolan i höst... ;/ Men självklart måste vi ses snart!! Kommer inte in till stan på 2 veckor nu och det SUGER... Får ju inte träffa Anders.. :( :( Voi voi voi...