söndag 17 maj 2009

Frustation

Är en rolig känsla faktiskt,
för den tycks försvinna lite också så fort man får bara avreagera sig.
I mitt fall funkade faktiskt ord ganska bra idag.

Jag har kommit på en lösning nu,
jag kommer nog hamna på att flytta hem till mina föräldrar igen.
Bara dom tar mig,
men varför skulle dom inte?
Det känns som den rätta saken att göra,
och det kan inte vara så farligt.
För jag har mognat sen sist,
och jag hjälper gärna dem med vad som helst.
Jag älskar min familj över allt annat.

Det värsta blir avståndet till stan och jobbet, allting.
Men det är sånt man har bil för eller vad?
Kanske gör lite bättre nytta på 15000 meter än 500..

Jag är ändå fast besluten vid att detta ska bli min bästa sommar hittills.
Så det så.

Peace
Emelie

2 kommentarer:

Suuuussi sa...

håller STOLT med dig om att det kommer att bli den bästa sommaren ever! :)

Ida sa...

Nu har jag missat nagot har.. flytta hem? SKYPE kvinna! Skype! Nar? hehe, jaaaa, jag vill ocksa vara med om basta sommaren!!!! JIPPIIIII :D