fredag 22 maj 2009

Trodde inte det var möjligt

att vara såhär trött,
jag kan inte riktigt förstå.

Det blev lite dåligt med bloggandet igår,
jag började skriva ett inlägg men då började förstås både min dator och explorer att jävlas.
Så jag sket i det.

Nå, nu sitter jag på jobb och ska så göra till klockan 14, då bär det av hem och fortsätta packa så gott det går, äta lite mat och sedan tillbaka till Avancia för att dra två pass. Först Flowin och på det Spinning. Det ska bli roligt.
För övrigt blir det ingen annan träning idag, igår körde jag lite mage och biceps och efter det 30 minuters springtur utomhus. Det var ju så underbart väder!
Så det blev ett helt lyckat träningspass..

I morgon blir det ett benpass och så ska jag dra switching, men jag antar också lite cardio på det, hade ju tänkt köra spinning men människor är lata och ingen bokar ;p
så det blir noginte av.. Synd.. Men jaja.

Andra planer för idag? nää, bara flyttning.
och usch vad det är jobbigt, kan jag bara berätta..

Fy vad jag är trött..

Inga kommentarer: