onsdag 13 maj 2009

Fäärdiig

Japp, nu är jag hemma en snabbis, ska fara på stan och käka lite middag..
:)
Träningen gick helt underbart bra,
fast hade förstås glömt schema hemma igen..
Så det blev ändå någonting liknande men inte riktigt,
körde mina favoritövningar
bröstflyes i kabel och
flyes liggande på boll i kabel :)
- egentligen har jag inte med bröstflyes stående i schemat men jag tycker om den så mycket så tog den med nu i alla fall.
Sen blev det pec dec med rak arm,
armhävningar och hantelpress.
Triceps också,
där fick jag nog hela schemat,
press med händerna nära i maskin,
tricepsmaskin,
heavy pushdown,
tricepspress i kabel
och dips :D
Kör alltid dips nu för har gett mig fan på att jag ska klara köra dem bra sen..
Skulle så jävla gärna vilja lära mig chins också men vågar fan inte på gymmet :S
känner mig så dålig..

Aja, där var allt.
nej haha jag körde lite spinning också med mina NYA FINA skor :D
love them!
SEN..
nej nu ska jag springa..
ett kort var det..
haha jo just det

1 kommentar:

Linda S sa...

åh va fint du har fixat på bloggen,så sommarfräsch:)