onsdag 27 maj 2009

ett pass kvar

av de 3 flowinpassen jag idag skall dra.
Hoho det börjar nog kännas lite men det är härligt ;)
Roligt att se skillnaden på olika klasser också,
det är ju bara 9klassister jag dragit för nu.

Mina axlar värker som bara den,
har träningsvärk ännu från i måndags.
Grymt! men UNDERBART!

Idag ska jag också köra lite cardio efteråt men bara riktigt lugnt och mest för skojs skull..
Sedan till mariebad och slappa ;p tror nog inte jag kommer orka simma så långt haha,
men lite rutschkana kan man ju alltid åka.
Fast jag suger så stort på det, vet inte hur fan jag ska få till ordentlig fart..!?
Tips? ;)

Hmm, vad ska jag annars ta och säga.
Jag är grymt pigg fast jag vaknade 6..
Konstigt? Nå, men bra.

Haha, ja allting är någonting men ändå bra..
det blir väl så..

Livet är väl bara för jäkla härligt ibland, i alla fall ;)

Love
Emelie

1 kommentar:

Ida sa...

För att aka fort i rutchbanan ska du trycka sa du aker pa skulderbladen och hälarna! Det fungerar skit bra! Lycka till ;)