onsdag 20 maj 2009

and 2 to go

tiden går ju lite framåt iallafall,
tur att jag älskar det här jobbet så mycket :D
det enda negativa idag är att min rygg börjar göra ont..
Måste stretcha ikväll..
Annars är det bara roligt att jobba.. träffa folk..

Lyssnar på Brandi Carlile och njuter av stillheten som nu råder :)
Tänker på i morgon och hur jag ska hinna med allt, men det ordnar sig.
Ska försöka packa lite saker ikväll också, det är bara brist på förvarning.
Hm, och mitt organisationssinne är verkligen inte det bästa kan jag erkänna,
och dom som känner mig / följer min blogg vet säkert det redan, haha.

Nu känner jag mig nästan lite flummig,
har druckit en liter kaffe för jag var så trött, nu snurrar det lite i huvudet på mig.
Borde kanske äta så småningom igen, GRYNOST och SYLT :D mmmm.
(ÖNOS lågkalorisylt, underbar, prova den!!) dock suger grynost, KESO är mycket bättre och godare. Enligt mitt tycke.
Fast får kasta i lite banan också, yum. :)

Nu svamlar jag bara på men har faktiskt lite sådär halvslött.
Men jag är glad :) I'm happy :)

Så ska bjuda på lite mera musik, denna. Cage the elephant med Ain't no rest for the wicked är grymt skön! En låt jag gillar mycket och hör på ofta nu i dagarna


mm, en träningslåt som är bra, Francisco - Dip out of the club,
redan lyssnat på paren veckor men den är great!


och jaja, en cardiolåt, haha.
Det blir alltid såhär, en "vanlig", en tränings och en cardio.. Haha, men ni ska veta att jag faktiskt lyssnar på alla hela tiden, när jag går, när jag kör bil när jag bara lyssnar, ja. You name it. Jag älskar all musik. Och jag lyssnar på den jämt. Nu har jag på min ipod rock (folk, metal, punk, glam, sleaze, pop, soft..), hiphop/RnB, dance/techno/trance/hardtrance, radiodängor och populärmusik, eurodisco, diverse ballader/lugn musik.. Jaa vet ni, you name it. Det finns lite av allt. Och jag älskar det.

Men här är cardion 2 Tekk Bros - Return to moscow


Nu ska jag ordna upp lite här!
Peace
Emelie

Inga kommentarer: