onsdag 20 maj 2009

sometimes you have to play the cards you're delt

den här sången är fullkomligt underbar;
Har lyssnat på den 400 gånger om dagen och sjunger på den när jag inte lyssnar,
den är överallt i mitt huvud tydligen. Men ack, en så vacker bit.
Och texten är ju också verkligen fantastiskt härlig.

Som ni ser är den även ett soundtrack i Greys anatomy.
Jag såg på säsongsfinalen av 5e säsongen igår (sista) och fan vad jag grät.
Jag har gråtit många gånger i den serien men igår ja, vet ni.
jag kände mig nästan patetiskt men det som händer och sägs i slutet,
det är bara för rakt i hjärtat..

Och och och,
jag ska förhoppningsvis och kolla på Green day i höst,
ÄNTLIGEN! damn, har väntat på det i måånga herrans år.
Här är deras nya låt som har ett härligt sound,
verkligen dem. Och sedan är det Lights out som låter ännu mera som deras äldre skivor. Det gillar vi! Great :) Men denna heter Know your enemy

(det är några konstiga sounds där imellan men just ignore it)

Nu ska jag börja göra mig redo för träning och därpå följande 10 timmars arbetsdag,
damn. Tacka för detta väder dock, hade nog blivit lite ledsen att sitta inne i skinande sol all den tiden.
Idag ska det tränas bröst & triceps!! Har börjat gilla det bara mera och mera, speciellt triceps, det gick så skit förut men nu börjar det bara gå bättre och bättre. Och bröst, där är ju mina favoritövningar, så. Lite mera vikt och idag ska jag ta med mig programmet, haha.
Ska försöka fixa nytt i helgen också, vill inte gå över 4 veckor med samma..
Jag gillar att ha träningsvärk ;o)
Men någon cardio blir det nog inte, jag måste vila ännu från det. Pulsen är fortfarande lite för hög och jag har glömt att äta mitt järn igen.. Så.
Men i morgon är man kanske redo? Hope so. Sedan blir det till att dra spinning igen några dagar irad.

Jaja nu,
ha en fin dag!
Love
Emelie

Inga kommentarer: