måndag 25 maj 2009

Still alive??

Barely.
haha nej då, jag lever allt.
Har inte haft så mycket tid över att sitta vid datorn bara, eller skriva.
Ingenting.
och JAG ÄLSKAR DET, att fara och flänga och inte alls behöva sitta hemma vid någon jäkla datorskärm.
There's so much better things to do.

Jag fick höra idag av Jennifer att jag aldrig sett såhär glad ut, och att jag äntligen verkligen tycks få leva livet och njuta av varje sekund.
Jag känner för första gången i hela mitt liv, att jag kan klara av saker på egen hand.
Jag klarar av vad som helst, så känns det nu.
Och det är en helt ny känsla.. Helt ny känsla.

Dock är jag trött för jag har både sovit och ätit dåligt de senaste dagarna, men det gör ingenting, har inte varit varken så trött eller hungrig.

Och nu är jag på jobb igen,
tar det lite lugnt :o)
Ska dra pass om två timmar, flowin, och efter det spinning.
LÄNGTAR! Sen vara hundvakt.

Ah,
the sun is shining on me.

Peace and Love
Emelie

Inga kommentarer: