tisdag 16 november 2010

06:30

Ringde klockan idag, ja. Fy vale. Säger jag bara.
Men upp kom jag, och iväg kom jag.
Gick bättre idag, vi fick komma in den tiden vi hade planerat,
vi fick till och med sitta ner och prata med dem :)
Antar att lågstadielärare är mycket trevligare än högstadielärare?
haha, konstigt det där. Eller inte trevligare, men de är annorlunda.
Högstadielärarna kändes mycket hårdare, annan humor..
Lågstadielärarna var gulliga och mjuka.
Man blir som man umgås?

Så såg min lilla granne mig, och så fick jag en kram :)
Han är så gullig :)

Inte mycket till skola idag, ska och käka lunch klockan 12, efter det ska en i klassen ha sitt motionspass - showdans. SÅ det ska jag gå på, och efter det till friskis och träna axlar, jag. Eller rygg.. Ska se vad jag känner för ;)
Har träningsvärk idag :D

Vad ska jag göra nu då? Hmm. Kanske skulle plugga lite?
Nja..

Inga kommentarer: