måndag 1 november 2010

Nu jävlar!

Jag har äntligen fått internet till lägenheten,
dock är jag på Åland för tillfället. SÅ jag hoppas verkligen de fixat allting.
Satt i telefon med telia en halvtimme förra veckan eftersom det inte fungerade.

SÅ NU ska jag blogga igen - äntligen.
Det är MYCKET som snurrar runt i huvudet jämt och ständigt, så det ska bli härligt att skriva ner lite igen.

Har mått väldigt bra senaste tiden, känns som att jag lärt mig mycket om mig själv senaste halvåret och skaffat bra verktyg.
Självklart går det upp och ner men det är ju ändå relativt normalt.
Sedan hoppas jag på att det ska hålla, livet kommer att förändras granska drastiskt igen inom en snar framtid. Klart jag ser fram emot det, också. Men med både nyfikenhet och rädsla.
Å andra sidan är väl det heller inte allt för ovanligt :)

Jag tänkte egentligen bara slänga in en snabb uppdatering tills jag sorterat huvudet lite mera, gällande vad jag ska skriva.
Det kommer ju oftast ändå när man väl sätter sig ner, men det är mycket jag intresserat mig av senaste tiden. Och många nya lampor som tänds över huvudet.

Dessutom måste jag erkänna att nu när jag har lov, har jag lite svårt att ta tillvara på tiden. Jag går omkring och tänker framåt. Det ska jag försöka att inte göra.
För en sak är säker, det känns mycket mera meningsfullt att leva just här, just nu.

Med det avslutar jag för denna gång!
Ha en bra måndag :)

1 kommentar:

Ida sa...

va kul att du är tillbaka på bloggen!! men nu blev jag nog nyfiken, vad för drastisk ändring har du på gång? :D pussi <3