lördag 20 november 2010

Something to do



Vaknade av att jag blödde näsblod i morse, mysigt.
Hade blod på lakanen, tröjan och i hela ansiktet, haha, men det var ingen fara.
Kan vara på grund av stress?
Jag får ju en sån fruktansvärd panik av att köra när det är halt,
det är riktigt obehagligt.
Annars kan det vara att jag sovit dåligt, eller ätit för dåligt.
Aja, jag ska ta hand om mig nu!

Började dagen med att åka till gymmet och köra lite kettlebells -
drar mitt första pass i morgon :D I'm so exited!
Körde spinning på det! Jäkligt roligt, som vanligt! ;)
Och deltagarna var pigga, glada, det är så obeskrivligt härligt att se.
Körde slut på både mig själv och dem, förvånansvärt flåsig blev jag..

Duschade, klädde på mig och drog in till stan,
gick runt, köpte sulor till mina skor. Och ny ansisktscreme, ett läppfett.
Skönt att gå runt och kika runt, vara bland lite människor, och ute i friska luften en stund.
Behövde också handla lite mat, och i den butiken lyckades jag även få med mig hem julpapper (måste ju köpa, sen är det ju slut på allt det finaste!), en snygg färgad vas som jag tänker lägga ljusslingor i, och julgransbollar som jag tänker dekorera med.. :) Haha, jag älskar julen, märks det?
Jag vet inte varför jag gör det, men julen är en så speciell tid. Och jag njuter av den otroligt mycket.




När jag kom hem käkade jag och damp ner i sängen, är helt slut..
Ikväll ska vi äta fågel här och det ska bli gott.
Måste vila lite föst bara, kanske stänga ögonlocken några minuter?

Att fundera på för er som inte har svårt att köra i halkan;
ha respekt för dem som kör sakta, vi kör nog sakta av en anledning.
Jag är i alla fall verkligen livrädd, var tvungen att sitta och prata med mig själv idag hela vägen..
Och det är inte alls roligt att vara så rädd :(
Men ja, ni får nog skratta åt mig om ni vill ;p


1 kommentar:

Anonym sa...

Oj vilken fin bild pa dig!

Blir traningssugen av att lasa din blogg, har ar det kenpigt att hitta gym, och svart att hitta bra stallen att springa pa och sa.. Lite knepigt att trana nar man ar pa resande fot, men jag ser destomer fram emot att fa komma hem och borja kora pa riktigt igen!

Hoppas du har det fint! Ni far komma upp till Gavle i var igen nar jag ar pa hemma plan igen :)

Kramar!