lördag 27 november 2010

En mycket trevlig kväll

Efter att upp och ner igår, så drog jag i alla fall och tränade.
Det gick väl okej, men hade nog kunnat gå lite bättre.
Övningar:
latsdrag med v-hantag 2 x 10, 2 x 8
rodd med en hand 3 x 8
Bent over row 3 x 8
Latsdrag bakom nacke 3 x 8
Front pullover 3 x 10
Extensions 4 x 8

Mitt i passet så gick jag på Zumba, och det får väl alltid en på topp?
Grymt roligt! Och Irene är ju en så fantastisk instruktör, som bara utstrålar energi och livsglädje! :) Tack!

Efter det körde jag 4 sista övningarna, och då var jag ju redan ganska trött.
Men gick ändå bra då kände jag.

Då jag var klar körde jag hem, duschade, och åt en riktig mysmiddag med familjen. Gott var det också. Schnitzel med vitlöksgratäng!

Gjorde mig sakta i ordning inför kvällens lilla träff på Dinos med Ida, Sari, och Saris pojkvän, som jag aldrig träffat förut. Verkligen en härlig kille! :)
Och herre min tid vad vi hade roligt! Pratade om allt mellan himmel och jord, slängde ett litet öga på Idol ibland och skrattade en väldans massa! Åt lite nachos, drack ett glas vin.
Perfekt kväll, den kommer jag leva på länge kan jag säga!
Hoppas vi träffas snart igen. Ibland kan det dröja lite väl länge mellan gångerna man ses :( Men sedan när man väl ses igen, så känns det som att ingen tid har gått alls.
Det är vänskap det!
Tack för en underbar kväll!

En bra bild på mig och Sari från sommaren 2009 ;)


Vid 12-tiden kom min kära mor efter mig och Ida, och så bar det hem och i säng.
Fast jag fick ligga över en timme innan jag kunde somna, frös så fruktansvärt.
Fick hämta filtar, klä på mig.. Sen kunde jag somna.
Vakade 10, sådär lagom trött kan jag väl säga.
Undrar hur jag ska orka träna ben idag? Får väl se vad det blir utav det.
Ikväll är det Lillajulsmiddag tillsammans med familjen!
Dock knappast någon julmat än :(

Glad Lilla Jul till er alla!
Kärlek.

Inga kommentarer: