söndag 14 november 2010

Underbar helg!

har tillbringat helgen i Gävle tillsammans med några av mina allra käraste vänner.
Det var såå härligt och jag ångrar verkligen inte att vi åkte, tvärtom! Kan inte vänta på att göra om det :)
Tack till er underbara!
Detta lever jag på ett bra tag. Synd bara att det gick så fort.. :(

Idag har jag bara varit lat, känner att kroppen behöver få vila ännu.
Surfat runt på nätet, när det inte blev någon shopping i helgen så får jag väl göra det över internet istället ;) Det går bra det med. Hittade ett par SJUKT snygga stövlar,
som jag var tvungen att ha. Inte var de så dyra heller, 40€. Väldigt prisvärt.
Men jag är verkligen lite shoppingsugen, har inte shoppat på gud vet hur länge..
Minns knappt hur det känns att gå i butiker.. :( Finns för lite tid.
Här är stövlarna:


Hoppas dom kommer fort!!! :)

Nu ska jag äta kvällsmat, och se på lite serier.
Tända några ljus ska jag också göra.

Ja-a. Sa hela helgen att jag håller på att bli gammal ;)

Inga kommentarer: