tisdag 23 november 2010

ojojoj



läser överallt och ser överallt den här Lanvin för HM.
Orka bry sig så mycket om kläder?
Visst, okej, intresse. Det tycker jag kan vara okej.
Men att det ska vara sån hysteri?
Jag antar att min förståelse där inte är så stor,
å andra sidan kan jag ju inte tycka någonting om dessa människor.
Nog har ju jag också väldigt VÄLDIGT konstiga idéer ibland.
Det har väl vi alla?

En av mina, kanske lite konstiga, intressen:



Idag fick jag sovmorgon, det satt verkligen på sin perfekta plats efter gårdagen.
Och idag är det dags igen, dock bara en kund idag.
Samtal och massage. Ska hämta alla bokningslistor idag också.
Det är roligt att leka lite hälsopedagog nu innan det faktiskt är på riktigt.
Självklart är det ju allvar nu också, men ändå inte på samma sätt.
I mars börjar långpraktiken, bara 3 månader kvar.
Ska bli roligt att se hur livet kommer se ut om ett år..

Nej, har inte tid att sitta här och prata en massa strunt.
Dags att erövra denna dag också!



en bild på mig och min fina Dragan.
Pose, haha. Min 21 årsdag.
Redan ett och ett halvt år sedan snart.
Sick.

Inga kommentarer: