torsdag 25 november 2010

Don't tell me

så gick denna dagen också!
Åkte till stan och gick runt lite själv, vilket var hur bra som helst.
Fick lite idéer om julklappar!

Gick till busstationen och pratade med en riktigt jävla fittkärring (ursäkta uttrycket, men jag kan inte säga annat). Fy fan vad jag blev irriterad.
Men jag är ju så jävla gullig så jag sa inget.
Fick ösa av mig lite på mamma sen istället, alltså berättade om vilken bitch jag pratat med. Så kändes det bättre.
Ska inte låta andra människor irritera mig, det är bara mig det tar energi av..
Så jag släppte det ganska hastigt.
Men ibland är det fan svårt att låta saker flyga förbi, jag måste säga det.
Det har väl de flesta märkt antar jag?

Glömde det ganska hastigt, kom bara att tänka på det nu när jag gick igenom dagen i mitt huvud, och nu känns det bara som... Stackars kvinna.

Anyway, åt lite när jag kom hem, kollade runt på nätet, åt igen,
sprang omkring i huset och sedan drog jag till Gymmet. Just det, jag fick ju ett samtal, en spinninginstruktör som blivit sjuk, JAG FICK VIKARIERA! :D
Yes! Lycka :)
Så tränade axlar och sen drog jag spinning, helt underbart. Blev lite sent bara så tror inte jag kommer få sova ännu..

Axlar:
sittande hantelpress 4 x 10
Framåtlyft med hantel 3 x 10
Flyes 2 x 10, 2 x 8
Upprät rodd 3 x 10
Omvänd pecdec 1 x 12, 2 x 10
sittande hög rodd 3 x 10

körde lite mage på det också..
Gick bra!

Nu ska jag ta och lägga mig ner, försöka sova snart kanske.
Läsa lite.

Mycket jag tänkt på idag också, men orkar inte skriva det nu helt enkelt..
Det är nog tankar som kommer igen, många gånger! :)

Sleep tight!

Inga kommentarer: