onsdag 3 november 2010

Så var denna dagen gången. Lite kvar, ska ta och njuta av en film före jag stänger ögonen. Har massor av finfina filmer nu nämligen! :)

Nästan allting på listan blev gjort,
dock får vi ta och fortsätta med arbetet någon annan dag.
Men massagen gick bra, det var roligt att ge massage,
speciellt när jag gjort det så mysigt i vardagsrummet!
Imorgon har jag lovat bort en liten massage till en vän som jag tycker behöver det också, om hon har tid det vill säga!
Jag känner att jag behöver ta hand om mina vänner lite mera nu,
på senaste tiden har jag saknat dem. Och det gäller att inte försumma dem, som det så lätt blir. Jag är väldigt ledsen för det, jag vet ju hur bra jag mår när jag får vara med dem. Och jag hoppas de får ut någonting av mig också :)

Bara så ni vet ni som läser - jag älskar er, ni är ovärderliga, och fast jag är dålig på att hålla kontakten med er ibland, ska ni veta att jag tänker på er och saknar er.
Ni finns alltid i mitt lilla hjärta.



Tillbringade 3 timmar på gymmet på kvällen också - och nej, jag tränade inte 3 timmar. Jag bara var där ;)
Har börjat köra gympass max 1 timme - det blir för mycket annars.
Tog axlar och mage idag;
hantelpress 4 set
fly/lyft 4 set
lutande kabelflyes 3 set
drag till hakan 3 set
hög rodd 4 set
framåtlutande flyes 3 set
sidocrunch i maskin 3 set
pushcrunch 3 set
sneda plank-glid på flowinmatta (en egenkomponerad tung, jävla övning ;)) 3 set

Och körde spinning med full klass, underbart roligt och svettigt!
Jäklar alltså ;)
Jag hade pulsklockan för första gången på eget pass, låg runt 150 - 180 i puls hela tiden. Ganska bra intervall ;)

Det som är skönt när man har mycket att göra är ju faktiskt att man inte hinner tänka så mycket. Men sedan hinner man glömma bort viktiga saker också :/ ajabaja Emelie!
Jag måste verkligen ta tag i det i morgon. Och nu har jag ju skrivit det här så nu kan jag väl ändå inte glömma bort det!??

Jah, nu ska jag se vad jag är sugen på att se för film!
Onsdagsmys? Ohja.

Inga kommentarer: