söndag 28 november 2010

Sverige

Nu är jag hemma i min lägenhet igen.
Skönt att vara här lite tidigare, hann skotta snö innan det blev mörkt. För nu är det faktiskt mörkt redan.
Fick handlat också! Poäng åt mig.
Dessutom har jag julpyntat, ännu mera poäng. Fast ska nog fixa till det mera en annan dag när jag har bättre ork och fått sova lite mera.
Galen som jag är så har jag ju bokat in mig på spinning ikväll, tänkte att det kommer ju vara skönt att fara på spinning en söndagKVÄLL. Har jag aldrig varit på förut måste jag säga.
Men just nu känner jag mig galen också, för jag är så fruktansvärt slut. Men det är bara ett baspass, så jag får ta det lugnt. Bli lite svettig, kanske bada lite bastu efter.
Så är det en perfekt söndagskväll.

Nu ska jag försöka slänga ihop någonting ordentligt att äta,
är vrålhungrig fast jag åt världens portion mat på båten klockan ett.
3 timmar, ja. Men ojoj..
Kroppen försöker nog kompensera för min dåliga sömn.
Men inatt, då jävlar ska jag sova.

Inga kommentarer: