torsdag 25 november 2010

Hej Hallå!

God morgon/Dag.

Sov inte så bra inatt, först på morgonkvisten kunde jag sova ordentligt.
Så steg väl upp vid 10.
Ganska skönt, men då går ju dagen lite fortare känns det som.
Ska kanske hänga på min mor till stan när hon åker på Vattengympa,
jag måste till banken och hämta ny användarkod till internet.
Har aldrig glömt den förut, men igår bara försvann den från huvudet.
Blev lite orolig, tror nästan jag håller på att bli senil.

Så var det den här snön,
vindrutetorkarna är lagade.
Men, känns onödigt att åka till stan flera gånger.
Men är så illa tvungen antar jag.
Om jag vill träna och det vill jag.
Känner mig återhämtad idag :) behövde verkligen en extra vilodag nu.
Skulle vilja gå på någons spinning, tycker det är roligt att gå på Åland.
Känns som att passen i sverige är lite enformiga..
Medans vi har ett helt annat sätt att dra spinning här, och sedan lägger varje instruktör sin egen "flavour" på passen. Så det blir extra roligt!
Jag ska ju inte dra något pass själv den här veckan heller, så hoppas på att det fortfarande finns platser senare. 17:30 - 18:30 tänkte jag mig. Eller kanske jag borde gå på ett danspass? Afropower.. Don't know. Bra och roligt att variera sig lite också!
Och lite axel eller ryggträning innan dess.
Har fortfaraned träningsvärk sen i måndags i biceps/triceps ;)
Fick verkligen till ett grymt pass!

NÄSTA VECKA har vi STYRKETRÄNINGSINSTRUKTÖRSutbildningen,
och jag har fjärilar i magen så mycket jag längtar efter det!
Sedan kan jag börja ha riktiga kunder i gymmet också!
:D

Det känns inte som att jag har så överdrivet mycket intressant att säga nu?
Ville bara skriva ändå.
Nu ska jag göra mig redo för dagen!


Inga kommentarer: