måndag 15 november 2010

school

yes, sitter i skolan nu.
Denna vecka är lite hipp som happ, vi har planering inför nästa vecka, men vår planering finns det inte så mycket att göra åt. Men måste vara kvar för vår grupp ska och träffa dem vi skall praktisera "på" klockan 15.. :)
Sedan ska jag snabbt hem, kasta i mig lite mat och dra på JUMPA! Fan jag älskar den här friskisjumpan alltså, gammal hederlig blandning av kondition och styrka, kunde inte vara roligare. Pulsen är sjukt hög i konditionsdelarna, så man ska absolut inte underskatta det. Dessutom behöver jag köra ngt annat än spinning ;) För i detta vädret och i mörkret springer jag fan inte..
Efter det blir det ett snabbt styrkepass, antagligen biceps och triceps idag då, eller axlar.
Ska bli SÅ SKÖNT, för hör och häpna - jag har inte tränat sen i torsdags! haha.

Men vi var ju ut i fredags, och fast jag inte drack mycket, så var jag så dålig. Var fortfarande dålig i morse, så ni kan ju gissa hur roligt det är för mig att festa?
Nä, precis. Också en av anledningarna till att jag gör det "ordentligt" (dvs, inklusive alkohol)så sällan.
Men ångrar verkligen inte fredagen, det var värt att må lite dåligt! :D
Jag kan berätta att jag mår mycket bättre än vad jag gjort annars nu.
Just för att jag anser att göra sådant IBLAND ger så mycket livsenergi, så det är värt att förstöra kroppen lite över.


;)



det vill säga om det är med såhär underbara människor! Det är sällskapet som gör det! :) Ni är bäst! Tack för det!
Jag är faktiskt jävligt stolt över att jag klarade vara uppe så länge jag var. Jag var inte ens trött före klockan 02:00. Det var jag inte ens säker på att jag skulle överleva ;)

Nu ska jag väl försöka fördriva tiden 20 minuter till, sedan har vi fika och skolsnack i matsalen. Ska dra spinningpass på onsdag för skolan, det ska jag ställa mig upp och berätta så fint inför alla. Så hoppas jag ju att det kommer lite människor också då :)

Inga kommentarer: