onsdag 1 juli 2009

Börjar sådär sakta vakna till liv

jag är verkligen inte mig själv tidiga dagar,
det slår aldrig fel.
Har knappt vaknat än, visste inte vad 70-10 var för en timme sedan?
Snacka om borta.

Plus att jag sitter och är ledsen för jag saknar Brallan,
men har satt annonser igen nu så jag hoppas hoppas att någon ska nappa.
Annars kommer jag gråta sönder själen.

Nu har jag två timmar kvar sedan ska jag luncha med S på stan,
får se om det blir middag eller mellanmål för mig eftersom jag redan har lunchat.. Känns lite dumt dock att äta middag klockan 2 på dagen? haha.
Men nog går det ju ner alltid.
Eftersom det igen blir dubbelpass idag,
ska gå med på BodyCombat och efter det förmodligen ett magpass.
Har grym värk i axlarna idag! Och biceps också.
Härligt! Kan knappt lyfta armarna så jag orkar skriva här på tangentbordet..

Vad jag körde igår då:
Axlar övningar:
3 uppvärmningsset framåtlyft med hantel
Arnoldpress 2 x 8, 1 x 7 9 kg
rare delt liggande hantellyft 1 x 8, 2 x 6 5 kg
Hantelrodd rakt upp 1 x 12 9 kg, 1 x 12 10 kg, 2 x 10 12 kg
Flyes i kabel 1 x 12 7 kg, 1 x 12 7,5 kg, 1 x 10 8 kg

Biceps övningar:
Preacercurls (en arm) 2 x 10 8 kg, 1 x 8 9 kg
skivstångscurls omvänt grepp 1 x 15 12,5 kg, 1 x 12 13,5 kg, 1 x 10 14,5 kg
Gravitationscurs 2 x 8 8 kg, 1 x 6 9 kg
Liggande kabelcurls 1 x 12 30 kg, 1 x 8 35 kg, 1 x 10 30 kg

Och som avslut 10 min intervaller på crosstrainern, 20 min intervaller på löpbandet..
damn good! :)
fast biceps går fan segt för mig alltså, det måste vara min värsta muskulatur för tillfället..
Plus att jag upptäckte att mina axlar inte riktigt är jämnstarka igår :S det varierar liiiiite.. Min vänstra är bättre än den högra. Varför kan jag inte riktigt förstå?
Kanske min högra är lite övertränad... Det är ju alltid den jag bär allting på.
voi voi, det var lite besvärligt faktiskt.
Men det är bara att bita ihop och hoppas det blir bättre.. Annars får jag väl ändra lite på mitt träningsprogram. Det är inte hela världen..

en timme kvar nu,
det går men det går nog lite långsamt faktiskt.

Jag är på countryhumör idag,
dagens:

Toby Keith - Lost You Anyway

och en träningslåt:

David Guetta feat Kelly Rowland - When love takes over ;)
så kom igång nu!!!


Cya l8r ;p

Peace
Emelie

Inga kommentarer: