måndag 13 juli 2009

måndag is a bitch

oftast, i alla fall.
Denna måndag har dock varit helt okej hittills.
Steg upp 7 utan större problem (mina sammanlagda 24 timmars sömn helgens två nätter behövdes verkligen!) donade på, åt frukost och BEHVÖDE INTE STRESSA; wow!
Det gör ju vilken dag som helst lite, lite bättre.

Jag har fortfarande grym otrolig träningsvärk i benen och ser ut som en anka när jag försöker gunga mig för att komma framåt. Dock tänkte jag ändå försöka köra lite cardio idag, lite lätt i alla fall så jag får mjuka upp mig en stund :)
Sedan är det RYGGträning på schemat! :D Rygg på måndag det sitter som smort. Har lite svårt med andra muskelgrupper på måndagar, ingen aning om varför?

Ikväll är det middag med mina föräldrar, min farfar och Ingrid (farfars kvinna, men hon är som min farmor fast hon inte är det) och det ska bli såå roligt! Har inte sett någon av dem på så länge, än mindre pratat med dem ordentligt. Och pappsen sa att han skulle servera antingen abborre eller lax! Vilket som är jag hur nöjd som helst! Älskar bägge fiskar, och när han lagar kan det inte bli annat än dundergott.

Jag har lite svårt att sitta stilla idag,
märks att jag hade vilodag igår.
Och hungrig är jag..
Blev lite dåligt med maten igår faktiskt, men varje gång efter att jag åt så började jag må så illa, så jag ville helt enkelt inte äta så mycket.. Men det blir ändring på det idag!
Snart är det dags igen, för ägg och keso.. ;P (jag är lite tjatig med det nu men det är så JÄKLA gott! ni måste testa!) plus att jag är så lat så jag orkar inte laga någon "ordentlig" mat på morgonen, lättast att koka lite ägg och bara slänga ner i kassen..

Jag hoppas denna vecka blir lite bättre än förra,
please.

Ha en så bra måndag som möjligt ;)
Love
Emelie

Inga kommentarer: