måndag 27 juli 2009

hyperaktivitet, tråkigt, trött, ont i ryggen

HUR går dessa ihop?!? säg det.
Men jag "lider" i alla fall av dessa för tillfället,
kanske till och med förstärker känslorna med hjälp av psyket..

jag bara vrider mig på stolen,
har TRÅKIGT, ont i ryggen och det känns som att jag håller på att somna...
huuh, jag vill hem för tillfället och bara kasta mig på soffan.
NEJ idag har jag INGEN LUST att träna faktiskt!??
Men ska ta ett rygg pass i alla fall, cardion får kanske utebli..
Får se hur jag orkar, för jag är faktiskt helt slut idag.
Och man MÅSTE lyssna på sin kropp! För ibland vet faktiskt den bättre än huvudet, när förnuftet inte vill vara med mera.

aahapps nu fick jag mess om jag kan dra spinningen ikväll, hmm, mina föräldrar kom just med mina cd-skivor, så det ska väl gå bra?
Då blir det ju till att spinna i alla fall då, haha.
Och dra två pass. hoho, even more stress.
Jag kommer vara DÖD ikväll guys! Och i morgon med för den delen..
Anyhow, det går nog bra..!

Så nu ska jag planera passet (för har ju inte min BOK med mig..)

Inga kommentarer: