onsdag 1 juli 2009

ingen morgonmänniska

mitt huvud är som avstängt före klockan 8, kan fortfarande inte använda hjärnan som den är menad, nu känns det mest som att den bara är där..
Bara en vätskeklump i huvudet med divserse för tillfället onödiga funktioner.

Jaja, jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu för det har gått en halvtimme och jag har redan hunnit igenom alla standardsidor på internet.
Finns det några tips på någonting "skoj"? Kanske jag skulle behöva ta med någon bok eller någonting.. Det är inte så roligt att bara sitta och stirra på klockan direkt.
Och jag jobbar till 14.

Idag fyller förresten Sampe 22!
Grattis :)

Ikväll blir det förmodligen cardio i form av BodyCombat och efter eller före det genomkörning av mage eftersom mitt pass inte tycks bli av ikväll. Så kanske kör lite flowin för mig själv..

Ha en bra dag!
Love
Emelie

Inga kommentarer: