fredag 31 juli 2009

redan i slutfasen

på detta dygns jobbtimmar.
Tiden har faktiskt gått ganska fort,
men jag har haft diverse obekvämlighetsproblem,
förmodligen föra tt jag ännu inte har fått röra på mig idag,
så brukar det alltid vara..
Men om en dryg timme, dååå :)
Fast har ju inte bestämt mig än om jag ska träna ben eller mage ?
Tror det blir mage faktiskt, men sen vad till? Rotatorkuffen.. underarmar...
sånt därnt smått förmodligen. Och så CARDIO förstås ;)
Och japp, jag har träningsvärk efter gårdagens axel & bicepspass,
och absolut känningar i benen efter Erikas jävla spinning, haha.
Fyfan vad den tjejen är grym! Jag måste bara säga det,
trodde faktiskt att jag skulle svimma.. Eller spy åtminståne,
eller börja svettas blod.



Japp, två veckor var det till skolan börjar :)
wow, någon som har en lägenhet åt mig i Älmsta?
det är ju egentligen internatet man ska bo på men jag vill ju ha min lilla baby med mig, Sessa alltså. Can't do without her.
Nå, internatet först iallafall, sen får vi se hur det går.

Nu ska jag börja kasta ihop kreatindrinken!
sedan TRÄNING! ;)
sedan HELG :D

Peace!
Emelie

Inga kommentarer: