lördag 11 juli 2009

Okej... här är dom

Formbilderna som jag lovade, uhuhuh. Jag är ju inte det minsta nöjd, kom ihåg det. Men, det är roligt att se om man gör några framsteg, och jag ser dem ju inte direkt själv, och speciellt inte om man inte tar bild. Men å andra sidan hoppas jag nästan lite att kameran ljuger (alltså att det är bättre än vad det ser ut ;p) för det är inte sådär jättebra.. MEN, I'm working on it, and I love it ;)

Först lilla ryggen, ha också in mind att jag inte är så bra på att ta bilder på mig själv, så det ser lite fult ut när det är snett och sådär, inte helt raka bilder alltså, därför kan ena sidan se konstig ut ibland.. haha.


lite mage.. och sidan..


rakt framifrån, mäh jag vill ha bättre armar...

liiite kryper rutorna fram, men fan med det där som är under och runt naveln, det vill inte ge med sig.. Och jag orkar inte deffa hur mycket som helst utan anledning :o) det är ju sommar..And who doesnt love ice cream?? :)


ben, och kom ihåg jag har bara tränat dem 2 månader nu.. Men musklerna kanske börjar komma fram liiiite i alla fall? :)

ah då var det över. for now i alla fall :) och ja, jag skäms lite nu..

Men det ska bli bättre!!! tammetusingen!

Annars så har jag tränat ben idag, på en timme körde jag igenom hela benen och jag lovar att jag både höll på att spy och det kändes som att jag skulle dö. Mitt hjärta höll på att slå sig ur min bröstkorg. ;) Men det är så det ska kännas! Kommer vara mördare att försöka pina sig upp och framåt i morgon kan jag lova! underbart!

Nu ska jag hoppa i duschen och sedan försöka hitta på något passligt käk att stoppa i min lilla kropp, som nu väger 61,4 kg. Så det syns på vågen att det går lite uppåt, men inte alltför fort.. För två år sedan väge jag alltid mellan 55-58 kg, medm ina 174,5 cm är det alltför lite. Men med min historia kan det vara lite svårt att äta riktigt tillräckligt ibland för att kunna växa.. Nåja, jag är bara 20 än.. (21 om 2 veckor :S)

Ha en underbar lördag allihop!

Peace & Love
Emelie

5 kommentarer:

Ida sa...

Det här var nice, du är verkligen vältränad, men passa dig så att du inte går för långt, jag tror inte att du blir snyggare om du får mer muskler, alltså inte större, utan att du ska satsa på att få musklerna t.ex på benen att framträda mer för att ha ngt konkret mål. Du vet att tjejer ska ju inte ha för mycket muskler!
Och det gläder mig att du gått upp i vikt, men med din muskelmassa skulle du ju behöva väga lite mer ännu med tanke på att du är så lång! You go girl! Och du blir aldrig större/muskulösare/starkare/snyggare om du aldrig vilar, det vet du ju! :)

Emelie sa...

Tack Ida :)
kvinnor kan ju inte i största allmänhet gå för långt.. Och mer muskler får jag inte, jag har ju dom muskelfibrerna och cellerna som jag har.. :) men jag försöker få dem att växa. Och definitonen arbetar jag konstant på, men det är också lättare att få dem att framträda om man har mera muskler, jag har knappt förlorat nåt fett alls de senaste månaderna utan det som börjat synas är för att musklerna blivit liiite större :)
Och vilan har jag ju svårt med, haha, men jag försöker ;) det där sunda förnuftet kan faktiskt sitta långt bak ibland.. haha :D och ett mål jag har är att bli starkare, och bli bättre på tillexempel vissa övningar. Så det är inte enbart för att "växa". Men framförallt så är ju styrketräning det bästa som finns :)
NU blev det en charang för mig också (eller hur du nu sa det ;)) Men tack för kommentaren och det är jätteroligt att du tycker jag är vältränad :D jag blir skitglad.. jag ser mig ju inte på det viset direkt.. as you know :)
Och you go too ;)

Emelie sa...

haha som vanligt kan jag inte lära mig ord rätt ;)

Ida sa...

Men du har onekligen en grymt snygg, fit kropp, var stolt över den!

Ida sa...

Bra! Men joo, jag tycker nog kvinnor kan gå för långt, inte hur långt som helst men så pass att det inte är snygg längre iaf! Och huvudsaken är ju att du märker skillnad, som du sa, blir starkare och så, inte vad som verkligen syns! Du motiverar mig, blir peppad! Men du måste äääta mer!