onsdag 22 juli 2009

Nu börjar jag faktiskt

Ha lite tråkigt, måste jag säga.
Eller tiden börjar gå långsammare.
Men å andra sidan är det bara 2 och en halv timme kvar på jobb,
sedan träning av axlar och mage. :)

Sitter nu och dricker en battery Stripped för att piggna i lite,
som jag sagt hundra gånger så är ju tidig uppväckning inte riktigt min starka sida,
jag är inte människa före 7-8 på morgonen.
Och denna natt väckte katten mig 5.. en timme före veckarklockan skulle ringa,
sådär lagom typiskt. Och jag bestämde mig för att stiga upp så jag inte skulle somna om. För det är det värsta att stiga upp när klockan ringer precis efter att man fallit in i djup sömn, usch.
Så väldigt bra val!

Jag tror det är första dagen någonsin som det är dåligt väder på min födelsedag också..
Och jag som just har börjat fatta att jag fyller år, en lite pirrig känsla sådär.
Ingen aning om varför för det är inte direkt som att det händer någonting speciellt idag, det är inte ens som att jag kommer få någon present. Men ändå, det finns väl en liten barnaflicka där inuti mig som känner av vilken dag det är..

Jag längtar till fredag när det ska firas! Jag längtar riktigt mycket faktiskt!
För det är väl det som är det bästa med att fylla år tjugoårsåldern, själva kalaset?

1 kommentar:

S sa...

bilden från gotland är grymt soft! :D