lördag 11 juli 2009

käk

12:00 frukost: proteinpannkaka med kesellaröra, banan och jordgubbar. 2 koppar kaffe
13:00 träning
14:30 proteinshake
16:00 lunch: omelett på två hela ägg och två äggvitor, majs och 100gram keso
19:00 middag: älgfärsbiffar med kesellasås och sallad
20:00 kokt majskolv

det var det hittills, och ännu ett mål väntar.
Fick några kommentarer att jag äter lite men jag försöker nog trycka i mig så mycket det bara finns plats för.. haha :)
Jag äter bokstavligt talat som en karl.. Det kan jag lova.
minst 5 gånger om dagen försöker jag äta, det kan dock bli lite jobbigt om man bara är vaken 10 - 12 timmar..

Det bästa av allt är att jag nästan alltid äter sånt jag tycker om, alltså som är gott. Och inte lite gott heller.. Mat är ju någonting man ska njuta av, på samma gång. Och det gör jag, varje gång jag äter.

Idag brände jag en skiva med ungefär 140 låtar, och det fortsätter bara komma låtar som inte spelats än. Det är ju härligt, sällan man orkar bränna mp3skivor också, tycker jag.

Nu ska jag göra nåt annat skoj ;)
ha en bra kväll!

puss & kram
Emelie

Inga kommentarer: