torsdag 23 juli 2009

köksexperiment på G

Japp, jag såg ett recept på bananmuffins igår och tänkte att det skulle ju vara jättegott,
så jag modifierade receptet lite (eller snarare helt och hållet) och nu är dom i ugnen och vi ska se vad det blir av det, degen smakade i alla fall helt fantastiskt underbart! MMM!

Jag var så glad igår för jag fick så många grattis, jag som trodde att jag knappt skulle få 1 eller 2.
Jag fick till och med några presenter :D
OCH dom var så fina, jag är så glad. :)

Idag har jag ganskabra träningsvärk i magen faktiskt, fast jag inte brukar ha det (vilket säkert är för att jag är så lat med att träna magen) well done denna gång får man väl säga då till sig själv! axlar och speciellt baksida axlar värker också en hel del! Men fick ju bra kontakt igår så det är inte så konstigt.
Så är det ben på dagens schema, huuää, det kommer svida känner jag på mig. Men efter en rejäl natts sömn och en lugn morgon kommer det nog gå bra det med känner jag på mig. ;)

Ska även försöka äta någonting annat än keso, ägg och nötter idag. Haha, men min fantasi tryter ju och det ÄR SÅ GOTT! MMmm vad gott det är, så jag kan egentligen inte lova någonting. Men det blir nog lite muffins också bara de inte smakar förjävligt.

Imorgon är det dags för mitt mycket efterlängtade födelsedagsgalej, jag hoppas på väder för vi ska vistas ute på altanen och jag ska ha en vit klänning och bara ben.
Men egentligen så spelar det ingen roll för solen kommer skina lite senare ändå ;)
Ska försöka hinna och handla bålvirke idag också, för min "ökända" mördarbål! Inga meserier här inte! Funderade på om jag skulle baka lite till imorgon också, eller om jag gör det i morgon, men jag tror nog inte det faktiskt. Man vill ändå inte äta någonting, kanske köper hem lite smått tilltugg som chips, dipp, nötter och sånt istället. Eller kanske bakar lite muffins igen? ;)

Nu känner jag att jag bara babblar på egentligen, ska kolla ugnen.
Hörs senare ;)

peace
Emelie

Inga kommentarer: