tisdag 28 juli 2009

Mätt

Ja, det är jag nu IGEN.
Jag blir så fruktansvärt mätt när jag äter, fast jag inte ens äter nåt mycket.
Och jag är inte sugen på mat heller, fast jag tvingar mig själv ändå att äta.
Blev inte någon proteinshake efter träningen idag, skulle omöjligen fått ner den... Var fortfarande mätt efter maten jag åt före träningen, men, kroppen tog nog upp näringen från den under passet så det borde inte vara någon fara. Läste dessutom det idag, att post-workout drinken egentligen inte är så viktig som man tror.. Speciellt inte under diet, då kan man bra lämna bort den..
Men jag vill gärna dricka den eftersom jag faktiskt har en tendens att inte vilja äta så mycket före någon timme efter träningen..

Jag har varit fruktansvärt dålig i magen idag också :( undrar om jag håller på att få nån infektion... Det känns lite så faktiskt.. Konstig i kroppen, trött, inte hungrig, fick lite ont i halsen och svårt att andas idag när jag bara satt och trampade på cykeln en halvtimme och läste på samma gång..

Idag blev det bröst och triceps som fick sig en omgång, kände dock på mig att det inte skulle gå så bra idag, min kropp var liksom.. Lite slö. Men det gick nog bättre än jag trodde faktiskt, och superset blev det.



övningar bröst:
Armhävningar
1 set uppvärmning
1 x 15 5 kg viktplatta
2 x 10 10 kg viktplatta
lutande bänk i smith
1 x 12 30 kg
1 x 12 35 kg
1 x 10 40 kg
flyes i kabel (nerifrån)
1 x 12 10 kg
1 x 12 11 kg
1 x 10 12 kg
pec dec rak arm
1 x 15 25 kg
1 x 10 30 kg
1 x 8 35 kg

övningar triceps:
Dips
1 set uppvärmning
1 x 15 5 kg
2 x 12 10 kg
pushdowns med rep
1 x 12 25 kg
1 x 10 30 kg
1 x 10 31 kg
enarms omvänd pushdown
1 x 12 15 kg
1 x 10 16 kg
1 x 10 17 kg
bänk med smalt grepp
1 x 12 25 kg
1 x 12 26 kg
1 x 12 27 kg
Det var det :) sedan cycklade jag ju en halvtimme, men bara lugnt..

Har dessutom träningsvärk i ryggen idag :D vilket jag är skitglad för!
Fick verkligen bra kontakt igår ;)

Nu sitter jag och väntar på att få svar från en skola, jag blev intervjuad idag och hon sa att hon skulle veta idag hur det blir, men kanske dom skickar det på posten?
Jag är nervös. Och jag tror jag far dit om jag kommer in, jag vill det mera och mera.

Inga kommentarer: