söndag 12 juli 2009

uppochner

ibland hatar jag det vackra ordet humörsvängningar.
Det är lite av vad jag haft idag,
lite gråt och lite ilska, nyss skrattade jag igen.
Men jag fick en ganska bra kommentar så det ryckte upp humöret hästlängder.

Men jag är nog fortfarande i en liten neråtkurva,
men jag gissar att det är mest för att jag är så jävla slut.
Och jag mår illa efter att jag äter? förstår inte.

nåja, åt nyss proteinpannkaka igen, bara för att det är så SJUKT gott,
så man måste bli på lite bättre humör.
Men jag hatar att solen lyser idag, kunde bra fått vara ösregn osv,
hade man kunnat sitta inne med gott samvete.
Jag är inte riktigt en person som man kallar stekare, jag avskyr att ligga ute i solen,
det går vid stranden men om jag ska vara ute vill jag hellre göra någonting..
Kan inte vara stilla..

jag ska nästan kasta i mig en battery stripped nu igen tror jag, så kanske man piggnar i lite denna dag också.

Jag har söndagsångest,
jag hatar veckorna nuförtiden.
Helgen borde vara MINST 1-2 dagar längre..

peace
Emelie

1 kommentar:

S sa...

bra att det är lite bättre iaf (: