torsdag 23 juli 2009

plötsligt illamående


och frossa.
Ja, konstigt värre.

Jag tränade på och det gick hur bra som helst, ökade vikter i nästan alla övningar,
körde slut mig i cardion efteråt, helt otroligt bra pass!
Gick i duschen, drack proteinshake, men när jag kom till kassan och skulle jobba, efter ungefär en halvtimme när jag nyss hade ätit lite (blev fruktansvärt mätt på i princip ingenting också, alltså 4 äggvitor) så började jag må så illa så jag vet inte vad, och frossa, efter en stund måste jag springa på toaletten och spy. Sedan mådde jag liite bättre, men frossa har jag fortfarande och nu har illamåendet i alla fall försvunnit. Drack en smoothie för att försöka få upp blodsockret lite men att äta någonting kommer nog inte på frågan heller.
Jag förstår inte? Varifrån kom detta?

Min mamma började förstås direkt spekulera om att jag var gravid, haha. Men jag tror att jag åt någonting dåligt, eller så har jag tränat och stressat så mycket idag och ätit för dåligt.

Men, huvudsaken är att jag är frisk till i morgon! För är jag inte det så tänker jag fasiken festa ändå, jag har inte festat på år och dagar (känns det som) och jag är grymt taggad för i morgon. Så jag har donat idag!! Förberedelser förberedelser.

Ja, och den där träningen som gick så bra var ju ben förstås, jag var inte alls på G när jag började men efter en stund då jäklar satt det in!


övningar:
uppv i "gynstolen" bägge vägar
benpress
1 x 15 120 kg
1 x 15 130 kg
1 x 12 135 kg
1 x 12 140 kg
knäböj heela vägen
1 x 8 30 kg
1 x 8 35 kg
1 x 8 40 kg (haha jag kör lite lugnt i den faktiskt, men det känns ändå som att jag dör ;p)
benspark
1 x 15 60 kg
1 x 15 65 kg
1 x 15 70 kg
1 x 12 75 kg
liggande bencurl
1 x 10 35 kg
1 x 8 40 kg
1 x 6 45 kg
bencurl
1 x 15 65 kg
1 x 12 70 kg
1 x 10 75 kg
1 x 8 80 kg
enbens extension (HELT rak rygg!!!)
3 x 10
höftpress
3 x 12-20 20 kg



och 30 minuter HÅRD cardio, ojoj vad jag pumpade pulsen..
inte så konstigt att jag började må illa!?? :S



Peace
Emelie

Inga kommentarer: