onsdag 29 juli 2009

Don't you EVER mess with me

´
haha denna bilden blev tagen i fredags av mig och Lillen, men hon såg så fruktansvärt snäll och söt ut (och otroligt snygg, så klart) så hon platsade inte med mitt angry face. ;p
jag skulle bara demonstrera att jag faktiskt också kan se lite arg ut,
men ja, det är nog mest bara komiskt.

Nu har jag bara en timme kvar tills jag får gå hem så tiden går sådär sakta men säkert..
Men först måste jag handla, och får se hur det blir med det där vilandet (hade alltså planerat in att försöka sova en stund efter att jag kommer hem) träningsvila blir det säkert, i alla fall styrkan. Men ska ju köra ett pass flowin kl 19:30, så kom med om ni har tid! ;)


JAG VILL VERKLIGEN IN PÅ SKOLAN nu,
för varje sekund som går så vill jag bara mera.
Och VARFÖR hör dom inte av sig?
damnit, jag blir ju nervös.

mihi, dom spelar Love Story på radion :)

Emelie

Inga kommentarer: