söndag 26 juli 2009

I ♥ Running

jag är ledsen att jag skrivit dåligt den här senaste tiden igen,
men det har ju varit så mycket på GÅNG, så att säga.
I fredags började dagen med frukost och en tur till gymmet för att dra träningspass,
sedan iväg till alko och införskaffa bålmaterial,
direkt till pojkvän för att lite pussa på honom en sväng ( ♥ ) och sedan till butiken för att inhandla diverse tillbehör och mat för överlevnad.
Sedan hem och börja reda för kvällen, klockan halv 4 kom Lillen hit och vi hade lite private time före de andra började trampa in på territoriet, vi spelade fan och sprang runt huset och hade otroligt roligt och hon lagade världens vackraste hår åt mig :)
Vid 6 kom Dragan och hans broder (även de före alla andra) men efter en stund kom några av resten, haha. Och då började det riktiga ståhejet.
Jag vill verkligen tacka alla för en UNDERBAR födelsedagsfest och presenterna, wow.

Jag och min kära Lillen in action ;)

Här har vi manualen, kvällens underhållning, haha.
Dock höll jag inte länge på krogen, betalade in mig 15 euro och var där ca en halvtimme till jag tappade bort alla och bara ville hem, och underbar pojke som jag har så kom dom efter mig och jag åkte till honom och sov. Det var helt fantastiskt att vakna upp bredvid honom morgonen efter, men dessvärre skulle jag ha kalas för familjen så vi blev ganskas nabbt tvugna att springa upp och så körde han hem mig på sitt vrålåk ;)
Väl hemma käkade jag lite frukost och sedan började fixandet igen, tårta och städa och diverse andra ting. Sedan kom gästerna och även det var trevligt, många jag inte sett på länge och jag var verkligen glad att se dem! Dessutom fick jag i mig lite tårta och kakor också (huhu) men gott var det!

Senare utåt eftermiddagen kom igen Dragan efter mig, och vi körde till stan för att äta. Gissa vad? Kebab, haha. OCH DET SLUTAR INTE DÄR; nej, vi hyrde film och åt GODIS också :D Och jag e faktiskt nästan till och med lite STOLT över mig själv?
För jag har inte ätit godis på ungefär ett halvår, och det satt förvånansvärt bra.
OCh jag har ingen ångest. (Intemera i alla fall). Och det tycker jag verkligen inte man ska ha för det är någonting man måste kunna njuta av ibland :)

I morse fick jag mysa och ha en underbar morgon igen tillsammans med honom och vi såg på Twilight, bra film för övrigt!! OCH jag fick frukost på sängen :D mmm, så gott! Jag blev så glad :)

Sedan körde han hem mig och jag åt igen, och vilade lite. Sedan var det ut på länk som gällde. jag måste säga det, jag ÄLSKAR verkligen att springa, känna marken under fötterna, vinden i håret och svetten pora ner för hela kroppen, hjärtat som slår så fort i bröstkorgen. Och just i dag kändes det som att jag bara flög fram, en runda på 40 minuter plus 10 minuters hopp och lite armhävningar på gräsmattan ;)
Helt otroligt bra känsla.
Och direkt dusch så var middagen färdig, lax, grönsaker och potatis. mmmm mmmm mmmmm!

mina små fötter och vader och mina uuhuunderbara springskor :)

Förrästen muffinsen som jag pratade så mycket om häromdagen blev GODA! Och receptet kommer upp senare!
Nu ska jag gå ut och vänta på min OTROLIGT snygga pojkvän ;)
Här är han, och vrålåket (:

Peace
Emelie

Inga kommentarer: