måndag 27 juli 2009

hatar stress

vilket jag fan alltid tycks drabbas av ändå.
Nu är jag på jobb och efter jobbet ska jag träna och efter en timme dra pass,
HUR ska jag hinna med allt?
Jaja, skolan är väl viktigast, eller? Fast jag är ju sjukt nervös..
Ja, alltså, förra veckan skickade jag in försenade ansökningar till en folkhögskola,
nu har de fått dem och de har ringt och vill intervjua mig, dock har jag haft fullt upp här på jobbet så jag har inte kunnat svara.
Och jag är så nervös för intervjuer... Vad ska man säga?

Det går, det går. Hoppas jag i alla fall.
Och om jag slapp till denna skolan så är det bara en timmes färd (om ens det) från grisslehamn,
vilket ju skulle vara ganska otroligt skönt.

hoho nu måste jag lugna ner mig,
av någon konstig anledning är jag grymt hetsig idag,
och lättirriterad.
Och jag blir så otroligt fittig för ingenting,
alltså sådär att det svider på insidan, så man bara vill skrika och ha sönder saker.
Hoppas det går över snart..

Idag är det styrketräning som gäller igen, ryggen ska få sig en omgång,
hatar att träna rygg när jag måste stressa, vill ha ordentligt med tid på mig och känna efter att jag får bra kontakt i musklerna. Men, får väl se hur det ksa gå med det.
Och sen hade jag eventuellt tänkt hoppa med på ett spinningpass,
eller så blir det väl cardio på egen hand.. Men passet är faktiskt mera lockande idag.

Ah det suger när man vill ha lite mera tid över på kvällen :(
Imorgon får jag i alla fall sova ut,
börjar jobba först 17.

Ha en bra dag
Peace!
Emelie


en bild på mig från i fredags, pose med stolsdynor? aja, allt går :P
Snodd av Lillen :)


och här är gårdagens cardiolåtar;



1. Backslash vs Mikkah - Want you back
2. Blank & Jones - Nightclubbing
3. Cansis - Break away

Fly on ;)

Inga kommentarer: