måndag 9 mars 2009

3000 medlemmar

och mera än det, har Avancia.
Och jag tror tammefan att varenda en är och gymmar på måndagkvällarna.
Precis smockfullt var det då jag drog switchingen ikväll, helt otroligt.
På mitt pass var det 7 ynka deltagare, och knappt någon heller i gymmet,
men direkt efter det var det som att alla myror helt plötsligt krypit upp ur stacken igen..

Men det är väl bra det, att så många tränar i alla fall en gång i veckan..
Själv fick jag in träning av rygg & axlar före Flowin, körde ett lite kortare pass (45 minuters hard work) och efter det gapade jag för de som deltog i switchingen,
sedan bar det av hemåt för den efterlängtade duschen och kvällsmaten.

Idag har jag inte heller varit på allt för bra humör,
vet inte vad det beror på.
men det känns sådär, som att jag bara gick och väntade i brist på annat att göra.

Någon som har tips för vad man ska göra då man känner sig nere?

Hoppas iallafall på att morgondagen bringar mera glädje,
då har jag mötet "En meningsfull dag" också, där det alltid tvingas fram massvis med tankar, som leder en i en positiv riktning.

NU har jag en tung kisse (egentligen en ganska lätt men på en arm så..) över armen som ligger och myser.. Så det blir svårt att skriva,
hoppas ni haft en bra dag.

you know you missed me.
XOXO

/ Emelie

1 kommentar:

Linda S sa...

när man e nere e de extra viktigt o göra nåt som får en att må bättre,jag går t.ex o solar för då känner jag mig lite brun o fräsch..