onsdag 11 mars 2009

fresh

Ikväll har jag färgat håret,
det syns inte sådär jättemycket men är precis som jag tänkt mig :)
Liite ljusare och livligare. Mitt hår var så trist och livlöst, råttfärgat,
så jag bestämde mig för att det behövde ett lyft.
Så kanske jag kunde börja gå med håret nersläppt någon dag också?
Har det nästan alltid uppsatt annars, bara för att jag inte tycker om det.

Egentligen skulle jag vilja testa på att ha riktigt riktigt ljusblont hår,
men får se får se.. :)

Annars har jag också varit på sång, vilket gick sådär, eftersom min hals är lite krasslig.
Tränat gjorde jag, mage och biceps, har redan träningsverk så det blev riktigt bra,
träffade en liten bekant i salen också och det gjorde mig glad!
Efter det jobbade jag i kassan en timme sedan drog jag en underbar spinningtimme.
Älskar verkligen att dra spinning, det är så otroligt härligt att jag inte kan beskriva det med ord :) Imorgon igen, dock nybörjarpass så ska göra om programmet lite lättare.

Har bara två saker kvar att lägga i resväskan nu,
jag har resfeber och är otroligt entusiastisk nu..
Kommer jag få sova alls dessa nätter?
Ojoj. :D
Dessutom kommer vi vara där under den berömda dagen, st. patricks day.
cheee vad jag kommer vara nervös i morgon..

Ska försöka hoppa i kojs nu så jag kanske får en lite tidigare start på dagen i morgon,
det är mycket på schemat, laga pass, spela gitarr, dra ett flowinpass, dra ett spinningpass, hem och umgås med mamsen och papsen, solning.... :)
Älskar att ha mycket att göra under dagen!

God natt, sweet dreams.
/ Emelie

Inga kommentarer: