fredag 6 mars 2009

jobbsi

God dag, får man väl ta och säga vid det här laget.

Sitter här på jobbet för mig själv och försöker luska ut vad jag kunde pyssla med..
Händer alltid grymt lite på fredagar och det är inget undantag med denna.

Nyss ätit lite mellanmål, rågmacka och en liten proteinbar. men gud vilken goder proteinbar det var sedan, herbalifes. Inte sådär sjukligt mycket protein men äh, fick duga.

Det blev träning av mage idag morse,
en timme fick jag ihop.
Försöker dona med träningsdagböcker på internet men det är lite krångligt och svårt att komma ihåg att fylla i. PÅ www.funbeat.se lyckades jag nästan en hel månad i alla fall, och nu har jag börjat lite smått med träningsguiden.se.. Så får se hur länge det räcker.
Men det är roligt att ha någonstans där man kan skriva upp träningen, så man minns.
Det är jättebra, borde verkligen skaffa en riktig träningskalender..

Jaa, jag vet inte mera jag,
satt just och sa här att jag hamnat i en bloggsvacka,
känner mig bara tråkig och ointressant.
Men det svänger förmodligen någon gång det också..

/ Emelie

Inga kommentarer: