torsdag 19 mars 2009

ljuvlig morgon

Sitter nu bakom disken på Avancia och är på jobb,
dock knappt en halvtimme till sedan ska jag försöka klämma in ett träningspass och därefter en solning ;)
Har dock inte riktigt bestämt mig för vad jag ska träna, tror mage och biceps.. Eftersom, tro det eller ej, jag verkar ha lite träningsverk i axlarna sedan igår, haha.
Så kan det gå..

Dock fryser jag grymma mängder, så längtar till solningen efteråt.

Annat på schemat?
Jo, måste handla mat,
och även diverse andra humörhöjare till morgondagens reunion med luciagruppen,
har längtat mig halvt till döds ;)

Imorgon ska jag dra ett litet spinningpass (eller ja, tyngsta sorten, 60 minuter! uuuhnderbahrt!!) före också, så skippar annan träning, eftersom musklerna inte riktigt gillar då alkoholen kommer in i blodet..

nu ska jag äta ett äppelpäppel och sedan blir det snart dags att träna :)

Inga kommentarer: