onsdag 4 mars 2009

Done, done and done

Handlat bort allt för mycket pengar.
usch och fy, det är så jävla dyrt på den här holmen. 40 € för bara lite basvaror.. what!??? Nästan så man smäller av.. Eller i alla fall smäller.

Men det är väl bara att acceptera och försöka vara glad åt annat.
Som att jag ska på sånglektion ikväll, och det är alltid lika roligt!
Före det jobb och jobb, men bara 4 timmar så det går snabbt, och är nästan roligt det också då.
Ialla fall är det som hemma, så det blir inte jobbigt att gå dit, bortsett från att jag är dödstrött för tillfället och skulle njuta av en powernap om jag hade möjligheten.

Blev fiskbiffar till lunch idag igen, de är så sjukt goda att jag måste skaffa mera fisk och laga dem på nytt då de tar slut. Eller till nästa vecka.

Mmmm mmmm mmmmmm!!!!!

NU ska jag göra mig redo för denna arbetsdag :o)


/ Emelie

1 kommentar:

michelle sa...

ser smaskigt ut:)